Saturday, December 10, 2011

Remaja zaman sekarang memang Dahsyat!

Tengku Sophia

Muhammad SAWF hanya mengaku sebagai Nabi. Bodohnya Islam kena Tipu....

Bila Shika baca ni, rasa nak kutuk plus hentam je muka pompuan ni, but then apa yang Shika dapat huh? Dosa. Jangan la macam ni Tengku Sophia. Walaupun Shika bukan org Islam, Shika tetap hormat kat agama mereka. Macam mana dunia nak aman nanti kalau kita tak saling menghormati? Delete balik la apa yang kamu tulis tu, untuk kebaikan bersama :)

rafflesridwan

@
Pahal kau kutuk Islam.your god can't help you cause your god is nailed to a stupid cheap wood!!!

Lepas tu, Rafridwan balas ni kat dia, ni pulak yang buat Shika angin, Haiz. Jangan la kutuk agama orang. Saya terasa taw :( Saya tahu kamu terasa, tapi bukan ke kalau buat macam tu kita yang dapat dosa balik? Tak boleh balas dengan nasihat ke? :( Tolonglah, kita orang Malaysia, berbilang kaum dan agama :) Jadi buat la cara elok :) Biarla diorang nak kutuk ke apa, nanti diorang yang dapat balasannya. Kalau cara macam Rafridwan buat ni, itu tiada bezanya kamu dengan orang tersebut. Renung-renungkanlah :)

p/s: Kepada TengkuSophia dan Rafridwan, Shika minta maaf :D Kepada yang terasa, senang je, ikut motto shika "buat bodoh" :D
Cute Spinning Flower Black